Структура Нової Української школи






 

Навчання триватиме 12 років. 

Воно розподілиться таким чином:

 початкова школа (1–4 класи);

 базова середня школа (5–9 класи – гімназія);

– профільна школа (10–12 класи), яка може бути професійною або академічною (ліцеї академічного або професійного спрямування).

Після професійного навчання дитина зможе працювати або продовжити навчання у виші. Академічна школа передбачає поглиблене вивчення предметів та вступ на 1 курс вишу.

Запровадження  компетентнісного навчання.

Компетентність – це не теоретичні знання, які діти отримують у школах зараз. 

Це впорядковані знання та вміння застосовувати їх у житті:

– вільне володіння державною мовою;

– здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами;

– математична компетентність;

– компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій;

– інноваційність;

– екологічна компетентність;

– інформаційно-комунікаційна компетентність.

– навчання впродовж життя;

– громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробутом  та здоровим способом життя;

– культурна  компетентність;

– підприємливість та фінансова грамотність. 
     Усі компетентності об’єднуватимуть наскрізні вміння: 

читання з розумінням,

міння висловлювати свою думку усно і письмово,

критичне та системне мислення,

здатність логічно обґрунтовувати позицію,

творчість,

ініціативність,

вміння конструктивно керувати емоціями,

оцінювати ризики,

 приймати рішення,

 вирішувати проблеми,

 здатність співпрацювати з іншими. 

«Нова українська школа» передбачає, що вчителі разом із батьками утворюють партнерство, у центрі якого знаходиться дитина. 

Коли батьки беруть участь у шкільних заходах, співпрацюють з учителем, дитина бачить, що всі значимі для неї дорослі піклуються про неї.

Відтак зростає і самоповага. 

Об’єднання зусиль учителів і батьків сприяє особистісному зростанню дитини і полегшує засвоєння матеріалу. Це підтверджують наукові дослідження. Ось чому важливо зробити школу і дім одним цілим для дитини.