
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе
мандрівником?
Куди ми помандруємо? Подорож Україною.
Куди ми помандруємо? Подорож на південний
континент.
Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?
Завдання вісімнадцятого тижня:
1. Ознайомити учнів з відомими мандрівниками світу
та їх дослідженнями.
2. Формувати навички дослідницької діяльності,
класифікувати, узагальнювати набуті знання та
використовувати їх у повсякденному житті.
3. Виробляти навички дбайливого ставлення до
природи.
4. Навчати висловлювати свою думку, активно
слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з
однокласниками.
Очікувані результати вісімнадцятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
хто такий мандрівник;
найважливіші географічні об’єкти та пам’ятки
культури рідного краю;
деякі властивості льоду.
та вмітимуть:
пояснювати, які речі необхідно взяти із собою в
мандрівку;
описувати місцевість, у якій проживають;
планувати власну мандрівку;
висловлюватись про свої емоції, почуття,
переживання;
проводити найпростіші дослідження за інструкцією,
робити узагальнюючі висновки за результатами
дослідження;
дотримуватися безпечних прийомів праці;
описувати негативні наслідки засмічення природи.