Тиждень 18. Я - мандрівник






Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе
мандрівником?

Куди ми помандруємо? Подорож Україною.

Куди ми помандруємо? Подорож на південний

континент.

Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?

Завдання вісімнадцятого тижня:

1. Ознайомити учнів з відомими мандрівниками світу

та їх дослідженнями.

2. Формувати навички дослідницької діяльності,

класифікувати, узагальнювати набуті знання та

використовувати їх у повсякденному житті.

3. Виробляти навички дбайливого ставлення до

природи.

4. Навчати висловлювати свою думку, активно

слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з

однокласниками.

Очікувані результати вісімнадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

хто такий мандрівник;

найважливіші географічні об’єкти та пам’ятки

культури рідного краю;

деякі властивості льоду.

та вмітимуть:

пояснювати, які речі необхідно взяти із собою в

мандрівку;

описувати місцевість, у якій проживають;

планувати власну мандрівку;

висловлюватись про свої емоції, почуття,

переживання;

проводити найпростіші дослідження за інструкцією,

робити узагальнюючі висновки за результатами

дослідження;

дотримуватися безпечних прийомів праці;

описувати негативні наслідки засмічення природи.