Перейти до основного вмісту
Тиждень 15. Подорожуємо в часі
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
Чи хотіли б ви подорожувати в часі й чому?
Навіщо нам подорожувати у країну чисел та слів?
Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина,
або чому апельсин не тоне?
Як змінилися ми за час шкільного життя?
Що знаємо і про що маємо довідатися для майбутніх
подорожей?
Завдання п’ятнадцятого тижня:
1. Допомагати дітям ідентифікувати себе як школярів,
обміркувати важливі події їхнього шкільного життя,
мотивувати їх до подальшого навчання.
2. Спонукати учнів до спілкування про здобутий
шкільний досвід.
3. Розвивати в учнів спостережливість, уміння
виявляти зміни в природі та в особистому житті,
відкрито висловлювати свої думки і почуття,
передавати їх у вигляді малюнків, моделей, схем.
4. Формувати вміння висловлювати свою думку,
доречно реагувати, уживати
відповідну до ситуації спілкування лексику та
несловесні засоби.
5. Навчати відтворювати в різних видах діяльності
ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх
оточують.
6. Формувати навички дослідницької діяльності,
класифікувати, узагальнювати набуті знання та
використовувати їх у повсякденному житті.
7. Долучити учнів до відзначення у школі новорічно
різдвяних свят.
Очікувані результати п’ятнадцятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
що їхні наступні знання ґрунтуються на попередніх;
що навчатися – це цікаво;
правила безпечної поведінки під час експериментів
та досліджень;
та вмітимуть:
узагальнювати набуті протягом навчання знання,
використовувати їх у реальному житті;
презентувати власну роботу та спільний (груповий)
проект;
аналізувати своє шкільне життя, власні досягнення та
досягнення класу;
ставити відкриті та закриті запитання;
знаходити взаємозв’язки між минулим і майбутнім;
передбачати подальший розвиток сюжету;