Тиждень 15. Подорожуємо в часі

 


Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

Чи хотіли б ви подорожувати в часі й чому?

Навіщо нам подорожувати у країну чисел та слів?

Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина,

або чому апельсин не тоне?

Як змінилися ми за час шкільного життя?

Що знаємо і про що маємо довідатися для майбутніх

подорожей?


Завдання п’ятнадцятого тижня:

1. Допомагати дітям ідентифікувати себе як школярів,

обміркувати важливі події їхнього шкільного життя,

мотивувати їх до подальшого навчання.

2. Спонукати учнів до спілкування про здобутий

шкільний досвід.

3. Розвивати в учнів спостережливість, уміння

виявляти зміни в природі та в особистому житті,

відкрито  висловлювати свої думки і  почуття,

передавати їх у вигляді малюнків, моделей, схем.

4. Формувати вміння висловлювати свою думку,

доречно реагувати, уживати

відповідну до ситуації спілкування лексику та

несловесні засоби.

5. Навчати відтворювати в різних видах діяльності

ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх

оточують.

6. Формувати навички дослідницької діяльності,

класифікувати, узагальнювати набуті знання та

використовувати їх у повсякденному житті.

7. Долучити учнів до відзначення у школі новорічно

різдвяних свят.


Очікувані результати п’ятнадцятого тижня:


На кінець тижня учні знатимуть:


що їхні наступні знання ґрунтуються на попередніх;

що навчатися – це цікаво;

правила безпечної поведінки під час експериментів

та досліджень;

та вмітимуть:

узагальнювати набуті протягом навчання знання,

використовувати їх у реальному житті;

презентувати власну роботу та спільний (груповий)

проект;

аналізувати своє шкільне життя, власні досягнення та

досягнення класу;

ставити відкриті та закриті запитання;

знаходити взаємозв’язки між минулим і майбутнім;

передбачати подальший розвиток сюжету;