Перейти до основного вмісту
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
Які сюрпризи нам готує зима?
Що відбувається з рослинами взимку?
Як зимують тварини? /
«Чи кожна пташина у вирій на зиму літає...»?
Як цікаво проводити час взимку?
Завдання тринадцятого тижня:
1. Навчати учнів спостерігати за сезонними змінами у живій та
неживій природі взимку.
2. Формувати навички дослідницької діяльності,
класифікувати, узагальнювати набуті знання та
використовувати їх у повсякденному житті.
3. Ознайомити з мистецькими творами про зиму,
формувати уміння сприймати красу довкілля взимку,
виявляти власні враження, висловлювати судження
про побачене і почуте, відтворювати засобами
мистецтва.
4. Формувати здоров’язбережувальну компетентність.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно
слухати в умовах усного спілкування,
взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати тринадцятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
основні ознаки зими;
зміни, які відбуваються у неживій та живій
природі взимку;
можливі небезпеки, що можуть очікувати людину в довкіллі взимку;
як дбайливо ставитися до водних багатств.
та вмітимуть:
спостерігати за довкіллям, висловлювати свої думки;
знаходити деякі взаємозв’язки та закономірності в
природі взимку;
емоційно сприймати і виконувати твори мистецтва
про зиму;
дотримуватися правил безпечної та
здоров’язбережувальної поведінки у навчанні та
повсякденному житті;
демонструвати самозарадність під час виконання
навчальних завдань;
уважно слухати один одного в умовах
безпосереднього спілкування.