Тиждень 13. Зима

 

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

Які сюрпризи нам готує зима?

Що відбувається з рослинами взимку?

Як зимують тварини? / 

«Чи кожна пташина у вирій на зиму літає...»?

Як цікаво проводити час взимку?

Завдання тринадцятого тижня:

1. Навчати учнів спостерігати за сезонними змінами у живій та

неживій природі взимку.

2. Формувати навички дослідницької діяльності,

класифікувати, узагальнювати набуті знання та

використовувати їх у повсякденному житті.

3. Ознайомити з мистецькими творами про зиму,

формувати уміння сприймати красу довкілля взимку,

виявляти власні враження, висловлювати судження

про побачене і почуте, відтворювати засобами

мистецтва.

4. Формувати здоров’язбережувальну компетентність.

5. Навчати висловлювати свою думку, активно

слухати в умовах усного спілкування,

взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати тринадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

основні ознаки зими;

зміни, які відбуваються у неживій та живій

природі взимку;

можливі небезпеки, що можуть очікувати людину в довкіллі взимку;

як дбайливо ставитися до водних багатств.

та вмітимуть:

спостерігати за довкіллям, висловлювати свої думки;

знаходити деякі взаємозв’язки та закономірності в

природі взимку; 

емоційно сприймати і виконувати твори мистецтва

про зиму;

дотримуватися правил безпечної та

здоров’язбережувальної поведінки у навчанні та

повсякденному житті;

демонструвати самозарадність під час виконання

навчальних завдань;

уважно слухати один одного в умовах

безпосереднього спілкування.