Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність?
Хто створює модний одяг?
Як змінюється мода?
Чому здоровим бути модно?
Завдання одинадцятого тижня:
1. Організувати навчальні ситуації, щоб учні поділилися власними міркуваннями про те, що таке «мода» та «неповторність».
2. Формувати розуміння того, що кожна людина має право на вираження власної неповторності й не можна оцінювати людей за одягом.
3. Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків.
4. Спонукати учнів до розповідей про те, що їх вразило, схвилювало, до переказування подій із власного життя.
5. Формувати здорові й корисні звички.
6. Навчати організовувати власне робоче місце, дотримуватися безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки.
7. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати одинадцятого тижня:
На кінець тижня учні вмітимуть:
пояснювати, у чому їхня неповторність;
переконувати про те, що не можна оцінювати людей за їхнім одягом;
пояснювати, що кожен має право на вираження власного «Я», зокрема й через моду;
уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
порівнювати і впорядковувати об’єкти за однією або декількома ознаками;
висловлювати власну думку, відповідати на поставлені запитання;
ділитися своїми почуттями та емоціями від прослуханого та почутого;
дбайливо ставитися до свого здоров’я;
творити модні речі.