Тиждень 11. Мода

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: 

Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність? 

Хто створює модний одяг? 

Як змінюється мода? 

Чому здоровим бути модно? 

Завдання одинадцятого тижня:

1. Організувати навчальні ситуації, щоб учні поділилися власними міркуваннями про те, що таке «мода» та «неповторність». 

2. Формувати розуміння того, що кожна людина має право на вираження власної неповторності й не можна оцінювати людей за одягом. 

3. Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків. 

4. Спонукати учнів до розповідей про те, що їх вразило, схвилювало, до переказування подій із власного життя. 

5. Формувати здорові й корисні звички. 

6. Навчати організовувати власне робоче місце, дотримуватися безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки. 

7. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. 

Очікувані результати одинадцятого тижня: 

На кінець тижня учні вмітимуть: 

пояснювати, у чому їхня неповторність; 

переконувати про те, що не можна оцінювати людей за їхнім одягом; 

пояснювати, що кожен має право на вираження власного «Я», зокрема й через моду; 

уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування; 

взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей; 

порівнювати і впорядковувати об’єкти за однією або декількома ознаками; 

висловлювати власну думку, відповідати на поставлені запитання; 

ділитися своїми почуттями та емоціями від прослуханого та почутого; 

дбайливо ставитися до свого здоров’я; 

творити модні речі.