Тиждень 10. Театр



Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?

Хто найголовніший у театрі?

Як створити театр? Хто автор вистави?

Ми творимо театр?


Завдання десятого тижня:

1. Ознайомити дітей з театром як видом мистецтва, атрибутами, пов’язаними з театром.

2. Розвивати творчі здібності та емоційну чутливість.

3. Збагатити активне мовлення учнів новими словами.

4. Розвивати уміння розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на

квитку, афіші, циферблаті годинника тощо.

5. Удосконалювати уміння рахувати в межах 10.

6. Творчо опрацювати та інсценізувати казку.

7. Створити невеликі тексти-повідомлення з уживанням ввічливих слів, кличного

відмінка, емотиконів: запрошення, квитки, афіша, оголошення.

8. Сприятидотриманнюправилповедінкинавулиці,у театрі.


Очікувані результати десятого тижня:


На кінець тижня учні знатимуть про:

театр як вид мистецтва й атрибути, пов’язані з театром;

автора як творця різного характеру текстів (казки, сценарію тощо);

правила поведінки в театрі, на виставі, під час репетиції;


та вмітимуть:

створювати невеликі тексти-повідомлення інформаційного характеру (квитки, запрошення, афіша, оголошення);

пояснювати, що відчувають, розрізняти позитивні й негативні емоції;

розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на на квитку,

афіші, циферблаті годинника тощо.

виготовляти (за шаблоном) та оздоблювати маски, елементарні костюми

та інші атрибути театрального мистецтва;

виконувати різні соціальні ролі, пов’язані з театральним мистецтвом;

розробляти правила та поводитися у театрі згідно з ними;

драматизувати, виконувати ролі під час імпровізованої вистави.