Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?
Хто найголовніший у театрі?
Як створити театр? Хто автор вистави?
Ми творимо театр?
Завдання десятого тижня:
1. Ознайомити дітей з театром як видом мистецтва, атрибутами, пов’язаними з театром.
2. Розвивати творчі здібності та емоційну чутливість.
3. Збагатити активне мовлення учнів новими словами.
4. Розвивати уміння розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на
квитку, афіші, циферблаті годинника тощо.
5. Удосконалювати уміння рахувати в межах 10.
6. Творчо опрацювати та інсценізувати казку.
7. Створити невеликі тексти-повідомлення з уживанням ввічливих слів, кличного
відмінка, емотиконів: запрошення, квитки, афіша, оголошення.
8. Сприятидотриманнюправилповедінкинавулиці,у театрі.
Очікувані результати десятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть про:
театр як вид мистецтва й атрибути, пов’язані з театром;
автора як творця різного характеру текстів (казки, сценарію тощо);
правила поведінки в театрі, на виставі, під час репетиції;
та вмітимуть:
створювати невеликі тексти-повідомлення інформаційного характеру (квитки, запрошення, афіша, оголошення);
пояснювати, що відчувають, розрізняти позитивні й негативні емоції;
розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на на квитку,
афіші, циферблаті годинника тощо.
виготовляти (за шаблоном) та оздоблювати маски, елементарні костюми
та інші атрибути театрального мистецтва;
виконувати різні соціальні ролі, пов’язані з театральним мистецтвом;
розробляти правила та поводитися у театрі згідно з ними;
драматизувати, виконувати ролі під час імпровізованої вистави.