Тиждень 8. Техніка, що допомагає




Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?

Як «потоваришувати» з технікою?

Яка роль роботів у житті людини?


Завдання восьмого тижня:

1. На основі досвіду учнів та їхніх потреб допомогти проаналізувати, як техніка та технічне обладнання допомагає в побуті;

2. Навчати безпечної поведінки та безпечного використання найпростіших видів побутової техніки;

3. Продемонструвати покращення умов життя людини за допомогою техніки;

4. Спонукати до ефективної взаємодії між учнями, а також між учнями і

технікою;

5. Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків;

6. Спонукати до розповідей про те, що його/її вразило, схвилювало; до

переказування подій із власного життя; висловлювання власної позиції;

7. Навчати відтворювати в різних видах діяльності ймовірні та фактичні

результати лічби об’єктів, що їх оточують;

8. Навчати організовувати робоче місце, дотримання безпечних прийомів праці та

правил безпечної поведінки у природі.


Очікувані результати восьмого тижня:


На кінець тижня учні знатимуть:

що таке техніка;

про роль техніки в житті сучасної людини;

про різне призначення техніки;


та вмітимуть:

розрізняти різні види техніки;

користуватися найпростішою технікою в повсякденному житті;

взаємодіяти в парах і групах під час користування найпростішими видами техніки;

дотримуватися правил безпечного використання окремих видів побутової техніки;

дбайливо ставитися до свого здоров’я та здоров’я інших людей

дбайливо ставитися до природи.