Тиждень 7. Ми – підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)

 


Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: 

— Чи кожна людина може бути підприємливою?
— Як знаходити ідеї та можливості?
— Як здійснити задумане?
— Як отримати добрі результати?

Завдання сьомого тижня:

1 Розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організовувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення.

2 Удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку.

3 Сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий»,
«добро», «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «добробут».

4 Стимулювати зацікавлення доброчинством (робити добрі справи). Формувати потребу
бути доброчинцем.

5 Розвивати підприємливі якості та вміння.

Очікувані результати сьомого тижня: 


На кінець тижня учні 

знатимуть: 


— що таке «підприємливість» і кого називають підприємливим/ою;
— що означають слова «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «доброчесність», «добробут»;
— чому люди купують і яку користь (цінність) шукають. 


та вмітимуть: 


— ставити запитання; 

— генерувати і відстоювати власні ідеї у загальній дискусії класу або в групі;
—  висловлювати пропозиції щодо спільних дій на основі ідей (згенерованих самотужки або групою);
— приймати в групі спільне рішення;
— організовувати спільну діяльність у групі;

— планувати свій час у процесі спільної праці.