Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
— Чи кожна людина може бути підприємливою?
— Як знаходити ідеї та можливості?
— Як здійснити задумане?
— Як отримати добрі результати?
Завдання сьомого тижня:
1 Розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організовувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення.
2 Удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку.
3 Сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий»,
«добро», «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «добробут».
4 Стимулювати зацікавлення доброчинством (робити добрі справи). Формувати потребу
бути доброчинцем.
5 Розвивати підприємливі якості та вміння.
Очікувані результати сьомого тижня:
На кінець тижня учні
знатимуть:
— що таке «підприємливість» і кого називають підприємливим/ою;
— що означають слова «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «доброчесність», «добробут»;
— чому люди купують і яку користь (цінність) шукають.
та вмітимуть:
— ставити запитання;
— генерувати і відстоювати власні ідеї у загальній дискусії класу або в групі;
— висловлювати пропозиції щодо спільних дій на основі ідей (згенерованих самотужки або групою);
— приймати в групі спільне рішення;
— організовувати спільну діяльність у групі;
— планувати свій час у процесі спільної праці.