Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
— Що таке Батьківщина?
— Чому батьки і Батьківщина – схожі (споріднені) слова?
— Якими якостями я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею? (до Дня
захисника України).
Завдання шостого тижня (для вчителя):
— навчати учнів мислити поза стереотипами дорослих;
— допомагати дітям усвідомлювати себе і свою родину як частину Батьківщини;
— виховувати повагу до українських воїнів – захисників України;
— виховувати шанобливе ставлення до державних символів України, української історії.
Очікувані результати шостого тижня
На кінець тижня учні знатимуть:
— що таке мала батьківщина і Батьківщина – велика Україна;
— державні символи України;
— що українські воїни-герої захищають Україну;
— чому потрібно захищати тих, хто потребує допомоги, і самим звертатися по допомогу
в разі потреби
вмітимуть:
— розповідати про свою родину, Батьківщину;
— розпізнавати державні символи України, тлумачити їх походження;
— співати гімн України, інші пісні про Україну;
— пояснювати, чому батьки і Батьківщина – споріднені слова;
— характеризувати захисника / захисницю України, підбираючи відповідні означення (без
уживання цього терміна);
— висловлювати власну думку (зокрема й письмово, за допомогою малюнкового письма)
стосовно малої і великої Батьківщини, ставити запитання й відповідати на них;
— створювати вироби / художні твори на тему родини, Батьківщини, захисників України.