Тиждень 6. Я і моя Батьківщина

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: 

— Що таке Батьківщина? 

— Чому батьки і Батьківщина – схожі (споріднені) слова? 

— Якими якостями я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею?  (до Дня

захисника України).


Завдання шостого тижня (для вчителя): 

— навчати учнів мислити поза стереотипами дорослих; 

— допомагати дітям усвідомлювати себе і свою родину як частину Батьківщини; 

— виховувати повагу до українських воїнів – захисників України; 

— виховувати шанобливе ставлення до державних символів України, української історії. 


Очікувані результати шостого тижня 

На кінець тижня учні знатимуть: 

— що таке мала батьківщина і Батьківщина – велика Україна; 

— державні символи України; 

— що українські воїни-герої захищають Україну; 

— чому потрібно захищати тих, хто потребує допомоги, і самим звертатися по допомогу 

в разі потреби

вмітимуть: 

— розповідати про свою родину, Батьківщину; 

— розпізнавати державні символи України, тлумачити їх походження; 

— співати гімн України, інші пісні про Україну; 

— пояснювати, чому батьки і Батьківщина – споріднені слова; 

— характеризувати захисника / захисницю України, підбираючи відповідні означення (без

уживання цього терміна); 

— висловлювати власну думку (зокрема й письмово, за допомогою малюнкового письма) 

стосовно малої і великої Батьківщини, ставити запитання й відповідати на них; 

— створювати вироби / художні твори на тему родини, Батьківщини, захисників України.