Тиждень 5. Осінь



Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: 

— Як впізнати осінь? 

— Як живуть рослини восени? 

— Як живуть тварини восени? 

— Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою?


Завдання п’ятого тижня: 

1. Навчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі восени.

2. Ознайомити з мистецькими творами про осінь. 

3.  Формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та 

висловлювати власні враження та судження щодо побаченого і почутого. 

4.  Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати 

набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 

5.  Формувати здоров’язбережувальну компетентність. 

6.  Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування,

взаємодіяти з однокласниками.


Очікувані результати п’ятого тижня: 

На кінець тижня учні знатимуть: 

— основні ознаки осені; 

—  назви осінніх місяців; 

— зміни, які відбуваються в природі восени; 

— правила безпечної поведінки у природі 


та вмітимуть: 

— розпізнавати зміни в живій і неживій природі восени; 

— визначати та описувати дари осені та порівнювати їх із геометричними  фігурами;

— знаходити деякі взаємозв’язки та закономірності в природі восени; 

— дотримуватися безпечних прийомів праці; 

— виготовляти вироби з природних матеріалів; 

— дотримуватися правил безпечної поведінки у природі; 

— емоційно сприймати твори мистецтва та красу природи; 

— уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.