Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
— Як впізнати осінь?
— Як живуть рослини восени?
— Як живуть тварини восени?
— Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою?
Завдання п’ятого тижня:
1. Навчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі восени.
2. Ознайомити з мистецькими творами про осінь.
3. Формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та
висловлювати власні враження та судження щодо побаченого і почутого.
4. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати
набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
5. Формувати здоров’язбережувальну компетентність.
6. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування,
взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати п’ятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
— основні ознаки осені;
— назви осінніх місяців;
— зміни, які відбуваються в природі восени;
— правила безпечної поведінки у природі
та вмітимуть:
— розпізнавати зміни в живій і неживій природі восени;
— визначати та описувати дари осені та порівнювати їх із геометричними фігурами;
— знаходити деякі взаємозв’язки та закономірності в природі восени;
— дотримуватися безпечних прийомів праці;
— виготовляти вироби з природних матеріалів;
— дотримуватися правил безпечної поведінки у природі;
— емоційно сприймати твори мистецтва та красу природи;
— уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.