Тиждень 4. Моє довкілля

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання 

— Що мене оточує?

— Які «таємниці» має шкільне подвір’я?

— Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї? 

— Кольори та звуки довкілля. Які вони? 

— Як поводитись у довкіллі? 


Завдання четвертого тижня: 

1. Ознайомити дитину з поняттям «довкілля». 

2. Навчити дитину розрізняти об’єкти природи (жива/ нежива) і рукотворні тіла. 

3. Навчити взаємодії в парах та групах.

4. Навчити правил безпечної поведінки в довкіллі.

5. Допомогти учням засвоїти норми етичного ставлення до природи. 


Очікувані результати четвертого тижня: 

На кінець тижня учні знатимуть:

— що таке довкілля;

— назви рослин, які ростуть на шкільному подвір’ї; 

— правила поведінки в довкіллі;

— чому потрібно зберігати довкілля. 


вмітимуть: 

 — розпізнавати природне і створене людиною довкілля; 

— пояснити важливість довкілля в житті людини;

— досліджувати предмети за допомогою органів чуттів; 

— працювати в парах та групах; 

— наводити приклади бережливого ставлення до довкілля;

  дотримуватися правил безпечної праці та поведінки в довкіллі.