Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання
— Що мене оточує?
— Які «таємниці» має шкільне подвір’я?
— Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?
— Кольори та звуки довкілля. Які вони?
— Як поводитись у довкіллі?
Завдання четвертого тижня:
1. Ознайомити дитину з поняттям «довкілля».
2. Навчити дитину розрізняти об’єкти природи (жива/ нежива) і рукотворні тіла.
3. Навчити взаємодії в парах та групах.
4. Навчити правил безпечної поведінки в довкіллі.
5. Допомогти учням засвоїти норми етичного ставлення до природи.
Очікувані результати четвертого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
— що таке довкілля;
— назви рослин, які ростуть на шкільному подвір’ї;
— правила поведінки в довкіллі;
— чому потрібно зберігати довкілля.
вмітимуть:
— розпізнавати природне і створене людиною довкілля;
— пояснити важливість довкілля в житті людини;
— досліджувати предмети за допомогою органів чуттів;
— працювати в парах та групах;
— наводити приклади бережливого ставлення до довкілля;
— дотримуватися правил безпечної праці та поведінки в довкіллі.