Тиждень 3. Мої друзі

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)?

— Як знайти друзів?

— Чому нам цікаво разом?

— Як зберегти дружбу?

— Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців? 


Завдання третього тижня: 

1. Створювати у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; 

2. Допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки;

3. Сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей; 

4 Сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; 

5. Формувати відповідальне ставлення до тварин. 


Очікувані результати третього тижня: 

На кінець тижня учні знатимуть:

— хто такий друг;

— правила дружньої поведінки;

— правила дбайливого ставлення до тварин; 


та вмітимуть: 

— уживати форму кличного відмінка у звертанні (без називання термінів) та ввічливі слова;

— вести діалог, увічливо спілкуватися з однолітками та дорослими; 

— слухати й чути один одного в умовах спілкування; 

— дотримуватися правил дружби та налагоджувати дружні стосунки у класній спільноті,

серед однолітків; 

— доглядати домашніх улюбленців.