Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
—Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)?
— Як знайти друзів?
— Чому нам цікаво разом?
— Як зберегти дружбу?
— Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?
Завдання третього тижня:
1. Створювати у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів;
2. Допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки;
3. Сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;
4 Сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті;
5. Формувати відповідальне ставлення до тварин.
Очікувані результати третього тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
— хто такий друг;
— правила дружньої поведінки;
— правила дбайливого ставлення до тварин;
та вмітимуть:
— уживати форму кличного відмінка у звертанні (без називання термінів) та ввічливі слова;
— вести діалог, увічливо спілкуватися з однолітками та дорослими;
— слухати й чути один одного в умовах спілкування;
— дотримуватися правил дружби та налагоджувати дружні стосунки у класній спільноті,
серед однолітків;
— доглядати домашніх улюбленців.