Тиждень 2. "Мій/наш клас"



Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: 

—Як знайти свою класну кімнату? 

— Як почуватися комфортно у класі? 

— Як створити безпеку і затишок у класі? 

— Як нам стати класною спільнотою?

— Чого ми можемо досягнути спільно?


Завдання другого тижня: 

1. Сприяти творчій атмосфері і готовності учнів до навчання. 

2. Організувати учнів до ознайомлення із приміщеннями шкільної будівлі та класним

середовищем.

3. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.

4. Мотивувати до писемного мовлення як особливої форми спілкування. 

5. Навчати взаємодії в парах та групах. 

6. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, 

їдальня, бібліотека тощо).

7. Заохотити учнів до покращення класних осередків (озеленення класної кімнати, поповнення

бібліотеки). 

8.Допомагати дітям виявляти активність і відповідальність у процесі творення класної

спільноти, сприяти розвитку дитячого самоврядування.

9.Закласти основи взаєморозуміння, співпраці, згуртування колективу дітей, батьків і

вчителів. 


Очікувані результати другого тижня: 

На кінець тижня учні знатимуть: 

— які приміщення є в шкільній будівлі; 

— які змістові осередки є в класній кімнаті; 

— права і обов’язки в учнів та вчителя; 

— правила безпечної поведінки в класній кімнаті; 


умітимуть: 

— орієнтуватися в шкільній будівлі; 

— озвучувати власні потреби і довільно пересуватися класом; 

— уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування; 

— взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей; 

— дотримуватися правил безпечної поведінки в приміщеннях школи  (класна кімната, їдальня,

бібліотека тощо)