Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
—Як знайти свою класну кімнату?
— Як почуватися комфортно у класі?
— Як створити безпеку і затишок у класі?
— Як нам стати класною спільнотою?
— Чого ми можемо досягнути спільно?
Завдання другого тижня:
1. Сприяти творчій атмосфері і готовності учнів до навчання.
2. Організувати учнів до ознайомлення із приміщеннями шкільної будівлі та класним
середовищем.
3. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.
4. Мотивувати до писемного мовлення як особливої форми спілкування.
5. Навчати взаємодії в парах та групах.
6. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната,
їдальня, бібліотека тощо).
7. Заохотити учнів до покращення класних осередків (озеленення класної кімнати, поповнення
бібліотеки).
8.Допомагати дітям виявляти активність і відповідальність у процесі творення класної
спільноти, сприяти розвитку дитячого самоврядування.
9.Закласти основи взаєморозуміння, співпраці, згуртування колективу дітей, батьків і
вчителів.
Очікувані результати другого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
— які приміщення є в шкільній будівлі;
— які змістові осередки є в класній кімнаті;
— права і обов’язки в учнів та вчителя;
— правила безпечної поведінки в класній кімнаті;
умітимуть:
— орієнтуватися в шкільній будівлі;
— озвучувати власні потреби і довільно пересуватися класом;
— уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
— взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
— дотримуватися правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, їдальня,
бібліотека тощо)