Тиждень 1. "Я - школяр"


 

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: 

— Навіщо мені ходити до школи? / Що я очікую від шкільного життя? 

— Хто я? Хто мої однокласники? 

— Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому? 

— Що покласти у шкільний ранець? 


Завдання першого тижня: 

1. Створити умови для цікавого й радісного навчання.

2. Організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителями. 

3. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.

4. Навчати взаємодії в парах та групах.

5. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки дорогою до навчального закладу 

та у школі.

6. Допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання.


Очікувані результати першого тижня:  

На кінець тижня учні знатимуть: 

— що означає бути учнем /ученицею школи 

— чому важливо вчитися; 

— правила поведінки на уроці; 

— правила безпечної поведінки дорогою до школи та додому; вмітимуть: 

— звертатися до однокласників і вчителя на ім’я; 

— уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування; 

— взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей; 

— поводитися на уроці згідно з правилами; 

— дотримуватися правил безпечної поведінки дорогою до школи та додому.