Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
— Навіщо мені ходити до школи? / Що я очікую від шкільного життя?
— Хто я? Хто мої однокласники?
— Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому?
— Що покласти у шкільний ранець?
Завдання першого тижня:
1. Створити умови для цікавого й радісного навчання.
2. Організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителями.
3. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.
4. Навчати взаємодії в парах та групах.
5. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки дорогою до навчального закладу
та у школі.
6. Допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання.
Очікувані результати першого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
— що означає бути учнем /ученицею школи
— чому важливо вчитися;
— правила поведінки на уроці;
— правила безпечної поведінки дорогою до школи та додому; вмітимуть:
— звертатися до однокласників і вчителя на ім’я;
— уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
— взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
— поводитися на уроці згідно з правилами;
— дотримуватися правил безпечної поведінки дорогою до школи та додому.